Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно превключване на скоростите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Трудно превключване на скоростите

    Пичове,

    майка му и прасе много тегаво се сменят скоростите. От как я взех си е все така. Вече съм на почти 40 000 км за две години. Не ми прави впечатление щото съм свикнал, ма едно приятелче я покара миналата седмица и той изрева че тегаво се превклювало. Я кажете при вас как е? Под тегаво имам предвид стегнато, няма хъркане и невъзможност да превключи....просто са много стегнати, ма много!
    няма вече Алфи, няма вече тръпка...

  • #2
    опс грешка, айде да не съм офф маслото е 75W85
    Last edited by code; d.m.y г., 13:42.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #3
      е все мисля, че ако нямаше масло в скоростите щеше да изреве на умряло някой датчик, дагоеба.
      няма вече Алфи, няма вече тръпка...

      Comment


      • #4
        Коя година е колата и сменяно ли е?
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
          Коя година е колата и сменяно ли е?
          Колата нова, няма и 40х.км кога да е сменяно маслото.

          При мен също са доста стегнати скоростите ,влизат доста плътно скоростния лост няма никакъв луфт,същото наблюдения и при други колеги с коли на по 160х.км -същата работа!
          Alfa romeo GTVex
          Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
          Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
          Аudi A3 1.8 20V 02"

          Comment


          • #6
            тъй-тъй
            Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от boian Покажи съобщение
              тъй-тъй
              Така е, ако бяхме с Q-tronic нямаше да имаме това неудобство!
              Alfa romeo GTVex
              Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
              Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
              Аudi A3 1.8 20V 02"

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
                Пичове,

                майка му и прасе много тегаво се сменят скоростите. От как я взех си е все така. Вече съм на почти 40 000 км за две години. Не ми прави впечатление щото съм свикнал, ма едно приятелче я покара миналата седмица и той изрева че тегаво се превклювало. Я кажете при вас как е? Под тегаво имам предвид стегнато, няма хъркане и невъзможност да превключи....просто са много стегнати, ма много!
                Мамин всички са така не се коси,и спри да се оплакваш от колата,мнооо си е добре.Не забравяйте е кутията е Опелска и няма нищо общо като превключване с италианска кола,както казва Нено,включва си баш като немска кола
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #9
                  Ха-ха.Тоя твой приятел какво кара, Мсквич-412?Превключването е стегнато,плътно и прецизно , точно както трябва да бъде при една нова кола.Моята е на почти 90000км. и нямам никакви оплаквания от скоростната кутия и съединителя.А един познат дето кара БМВ 530 автоматик -2005г.остана много замислен като поръчка Алфата.Каза "Много стегната бе, няма луфтове , чудесни скорости и съединител, върви , направо ми промени мисленето за тия италиански коли".
                  Last edited by alfageorgi; d.m.y г., 20:15.
                  Alfa Romeo Giulietta 170hp

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от alfageorgi Покажи съобщение
                    Ха-ха.Тоя твой приятел какво кара, Мсквич-412?Превключването е стегнато,плътно и прецизно , точно както трябва да бъде при една нова кола.Моята е на почти 90000км. и нямам никакви оплаквания от скоростната кутия и съединителя.А един познат дето кара БМВ 530 автоматик -2005г.остана много замислен като поръчка Алфата.Каза "Много стегната бе, няма луфтове , чудесни скорости и съединител, върви , направо ми промени мисленето за тия италиански коли".
                    Точно така,само че някои хора с а свикнали с разхайтения лост и дългия ход на по-старите Алфи
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #11
                      я да не пускам нова тема - нещо ми се появи адски дразнещ луфт в топката на скоростния лост (самата топка, не скоростния лост). Някой има ли идея къде се пристяга тази гадинка, че ми бърка в гъза всеки път като хвана лоста.
                      няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                      Comment


                      • #12
                        Капачката на която са изписани цифрите на скоростите на самия скоростен лост се маха внимателно с малка отверка като бръкнеш лекичко отстрани внимавайки да не скъсаш кожата и я повдигаш докато излязат две крачета-държачи мисля , че бяха .Отдолу е обикновена гайка или болт /вече не помня-нещо от рода за ключ 10 мисля/която държи топката.Успех , но внимавай , че е малко пипкава работа.
                        Alfa Romeo Giulietta 170hp

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от alfageorgi Покажи съобщение
                          Капачката на която са изписани цифрите на скоростите на самия скоростен лост се маха внимателно с малка отверка като бръкнеш лекичко отстрани внимавайки да не скъсаш кожата и я повдигаш докато излязат две крачета-държачи мисля , че бяха .Отдолу е обикновена гайка или болт /вече не помня-нещо от рода за ключ 10 мисля/която държи топката.Успех , но внимавай , че е малко пипкава работа.
                          Точно така,а аз си облицовах наново топката,защото беше изтъркана,и сега е без онзи гаден лъскав ринг отстрани/много по яко е без него/,и с ново капаче отгоре
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #14
                            а капаче от къде и колко, че и моето е заминало.
                            няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
                              а капаче от къде и колко, че и моето е заминало.
                              Ново с поръчка от Италия,3 евро или некъде там
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment

                              Working...
                              X